H A T I B
Kao ključni PR menadžer klasičnih islamskih nauka
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v11i43.741Sažetak
Ovaj rad prilog je sve češćem „promišljanju“ moguće reforme institucije hatabeta u BiH. Današnje društvo je u ogromnoj mjeri pod uticajem reklame, marketinga, propagande i raznih drugih oblika PR-a. Svakodnevno se čovjeku sugerira da je nešto dobro, lijepo, korisno. Može se kazati da su sve ljudske potrebe, kako individualne tako i kolektivne, barem jednim dijelom, upakovane u neki od oblika javnog komuniciranja. Kako iskoristiti mimber, kao najjači medij IZ-a? Kakvog hatiba bismo trebali imati? Autor kritički preispituje poziciju i ulogu hatiba danas mobilizirajući argumente iz prošlosti muslimanske zajednice, a cilj takve argumentacije ima za cilj poboljšanje onoga što je hatabet u BiH danas.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.