SUOČAVANJE SA STRESOM ZBOG LOŠE OCJENE

Autor(i)

  • Hišam Hafizović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v11i43.748

Sažetak

Pojam stresa pod pažnjom je istraživača kako na teorijskom, tako i na metodološkom planu, prvenstveno zbog uvjerenja da je stres čovjeku uzrok mnogih poteškoća. Istraživanja stručnjaka su pokazala da je neuspjeh u školi najčešće navođeni izvor stresa u djece školske dobi. Autor u ovom radu predstavlja istraživanja na temu „stresa zbog loše ocjene“ kroz relevantnu literaturu. U samom radu nastoji predstaviti sliku o tome koliko faktora utiče na stres uopšte i na stres zbog loše ocjene. Spolne, dobne i razlike vezane za samu ličnost zajedno utječu na način na koji će učenik ili student reagovati i način na koji će se suočiti sa stresom. Suočavanje usmjereno na problem ima za cilj da ukloni problem, a suočavanje usmjereno na emociju ima za cilj da smanji emotivnu bol.

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Hafizović, H. (2022). SUOČAVANJE SA STRESOM ZBOG LOŠE OCJENE. Novi Muallim, 11(43), 84–90. https://doi.org/10.26340/muallim.v11i43.748

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM