SUOČAVANJE SA STRESOM ZBOG LOŠE OCJENE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v11i43.748Sažetak
Pojam stresa pod pažnjom je istraživača kako na teorijskom, tako i na metodološkom planu, prvenstveno zbog uvjerenja da je stres čovjeku uzrok mnogih poteškoća. Istraživanja stručnjaka su pokazala da je neuspjeh u školi najčešće navođeni izvor stresa u djece školske dobi. Autor u ovom radu predstavlja istraživanja na temu „stresa zbog loše ocjene“ kroz relevantnu literaturu. U samom radu nastoji predstaviti sliku o tome koliko faktora utiče na stres uopšte i na stres zbog loše ocjene. Spolne, dobne i razlike vezane za samu ličnost zajedno utječu na način na koji će učenik ili student reagovati i način na koji će se suočiti sa stresom. Suočavanje usmjereno na problem ima za cilj da ukloni problem, a suočavanje usmjereno na emociju ima za cilj da smanji emotivnu bol.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.