KULTURA JAVNOG UMA U OGLEDALU MEDIJA
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v11i41.811Sažetak
Prikaz knjige:
Fahira Fejzić–Čengić, Medijska kultura u Bosni i Hercegovini, Connectum, Sarajevo, 2009.
Downloads
How to Cite
Hodžić, D. (2010). KULTURA JAVNOG UMA U OGLEDALU MEDIJA. Novi Muallim, 11(41), 120–121. https://doi.org/10.26340/muallim.v11i41.811
Broj časopisa
Rubrika
PREGLED
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.