POTICANJE MOTIVACIJE I OPTIMIZMA KOD NOMINALNO NADARENIH UČENIKA UPOTREBOM RAČUNARSKE TEHNOLOGIJE U OSNOVNOJ ŠKOLI

Autor(i)

  • Edin Tulić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.106

Ključne riječi:

Nadarenost, optimizam, akademski optimizam, motivacija, analiza

Sažetak

UDK 373.3:159.928.23-057.874
         004:376-056.45

U skladu sa što boljim razumijevanjem fenomena nadarenosti, kao i samog procesa identifikacije nadarenih u radu smo pokušali što bliže približiti i definisati navedene pojmove, te ih povezati s motivacijom i akademskim optimizmom. Rad se zasniva na procesu identifikacije intelektualno nadarenih učenika, njihovom obogaćivanju nastavnog procesa, te uticaju obogaćivanja nastavnog procesa na motivaciju i akademski optimizam kod svih učenika s posebnim osvrtom na nadarene učenike radi postizanja što boljih rezultata u nastavi. Proces identifikacije je proveden u skladu sa savremenim teorijama o nadarenim učenicima s ciljem da se izvrši odabir grupe učenika za koju se može tvrditi da je intelektualno nadarena te da se grupa nadarenih može pratiti u procesu obrazovanja tokom jednog polugodišta da bi se uvidjelo da li na tu grupu utiču pojačane aktivnosti na časovima kako bi se kod iste popravila motivacija i akademski optimizam. Također, pojačana nastava i ista mjerenja su vršena i na grupi koja nije nadarena da bi se podaci mogli analizirati i uspoređivati s grupom nadarenih, a ujedno i da se vidi koliki je efekt pojačana nastava ostavila i na grupu nenadarenih učenika.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Tulić, E. (2022). POTICANJE MOTIVACIJE I OPTIMIZMA KOD NOMINALNO NADARENIH UČENIKA UPOTREBOM RAČUNARSKE TEHNOLOGIJE U OSNOVNOJ ŠKOLI. Novi Muallim, 16(63), 63–72. https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.106

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM