PEDAGOŠKI ZNAČAJ ČASOPISA MUALLIM
HISTORIOGRAFSKO, ANALITIČKO I TEORIJSKO ISTRAŽIVANJE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v5i17.1255Sažetak
Ovaj tekst predstavlja prvi dio nešto skraćene verzije diplomskog rada autorice na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, Odsjek za pedagogiju.
Downloads
Objavljeno
06-08-2022
How to Cite
Fetić, F. (2022). PEDAGOŠKI ZNAČAJ ČASOPISA MUALLIM: HISTORIOGRAFSKO, ANALITIČKO I TEORIJSKO ISTRAŽIVANJE. Novi Muallim, 5(17), 72–83. https://doi.org/10.26340/muallim.v5i17.1255
Broj časopisa
Rubrika
MUALLIM
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.