FREKVENCIJA PROGRAMSKIH SADRŽAJA U PODRUČJU RAZVOJA GOVORA I KOMUNIKACIJE U PREDŠKOLSKIM USTANOVAMA

Autor(i)

  • Delila Ramić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v16i62.129

Ključne riječi:

Frekvencija programskih sadržaja, razvoj govora i komunikacije, aspekti razvoja govora, predškolske ustanove, cjeloviti razvojni program, program obaveznog predškolskog odgoja i obrazovanja za djecu u godini pred polazak u osnovnu školu

Sažetak

UDK 81’276.3-053.4

Cilj ovog istraživanja bio je da se ispita frekvencija programskih sadržaja usmjerenih na razvoj pojedinih aspekata govora u cjelovitom razvojnom programu (starija vrtićka grupa) i programu obaveznog predškolskog odgoja i obrazovanja za djecu u godini pred polazak u osnovnu školu koristeći se metodom analize pedagoške dokumentacije. U istraživanju su korištene deskriptivna metoda, komparativna i metoda analize pedagoške dokumentacije. Od tehnika je korištena tehnika analize pedagoške dokumentacije, a instrument koji je korišten jeste matrica analize pedagoške dokumentacije. Uzorak se sastojao od tri dnevnika rada i tri radne sveske odgajatelja cjelovitog razvojno programa, te tri dnevnika rada i nastavne pripreme odgajatelja programa obaveznog predškolskog odgoja i obrazovanja za djecu u godini pred polazak u školu. Rezultati istraživanja pokazali su da su u odgojnoobrazovnom radu prisutni svi aspekti razvoja govora, ali da je njihova frekvencija različita.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Ramić, D. (2022). FREKVENCIJA PROGRAMSKIH SADRŽAJA U PODRUČJU RAZVOJA GOVORA I KOMUNIKACIJE U PREDŠKOLSKIM USTANOVAMA. Novi Muallim, 16(62), 97–105. https://doi.org/10.26340/muallim.v16i62.129

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM