INKLUZIVNO OBRAZOVANJE U BOSNI I HERCEGOVINI: UTOPIJA ILI PUT DO HUMANIJEG DRUŠTVA?

Autor(i)

  • Haris Cerić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v19i73.1633

Ključne riječi:

inkluzivno obrazovanje, socijalna inkluzija, posebne potrebe, djeca / osobe sa (po)teškoćama u razvoju, inkluzivno društvo

Sažetak

UDK 376.1-056.26/.36(497.6)

Nakon gotovo petnaest godina provedbe koncepta inkluzivnog obrazovanja u Bosni i Hercegovini, konačno bi bilo vrijeme napraviti jednu ozbiljnu “inventuru” stanja teorije i prakse inkluzivnog obrazovanja. S obzirom na to da bi za takvo nešto bilo neophodno napraviti jedno opsežno istraživanje, kako bi se mogli donositi utemeljeni zaključci i projekcije, ovaj će se tekst bazirati tek na opservacijama i promišljanjima koja se odnose na pokušaj redefiniranja “posebnih potreba” kao jednog od ključnih pojmova koji se vezuju uz koncept inkluzivnog obrazovanja, te ukazivanja na diskrepanciju između postojećih zakonskih rješenja u pogledu inkluzivnog obrazovanja i prakse inkluzivnog obrazovanja, koja otežava ostvarivanje inkluzivnog društva u Bosni i Hercegovini.

Downloads

Objavljeno

27-07-2022

How to Cite

Cerić, H. (2022). INKLUZIVNO OBRAZOVANJE U BOSNI I HERCEGOVINI: UTOPIJA ILI PUT DO HUMANIJEG DRUŠTVA?. Novi Muallim, 19(73), 23–26. https://doi.org/10.26340/muallim.v19i73.1633

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM