INKLUZIVNO OBRAZOVANJE U BOSNI I HERCEGOVINI: UTOPIJA ILI PUT DO HUMANIJEG DRUŠTVA?
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v19i73.1633Ključne riječi:
inkluzivno obrazovanje, socijalna inkluzija, posebne potrebe, djeca / osobe sa (po)teškoćama u razvoju, inkluzivno društvoSažetak
UDK 376.1-056.26/.36(497.6)
Nakon gotovo petnaest godina provedbe koncepta inkluzivnog obrazovanja u Bosni i Hercegovini, konačno bi bilo vrijeme napraviti jednu ozbiljnu “inventuru” stanja teorije i prakse inkluzivnog obrazovanja. S obzirom na to da bi za takvo nešto bilo neophodno napraviti jedno opsežno istraživanje, kako bi se mogli donositi utemeljeni zaključci i projekcije, ovaj će se tekst bazirati tek na opservacijama i promišljanjima koja se odnose na pokušaj redefiniranja “posebnih potreba” kao jednog od ključnih pojmova koji se vezuju uz koncept inkluzivnog obrazovanja, te ukazivanja na diskrepanciju između postojećih zakonskih rješenja u pogledu inkluzivnog obrazovanja i prakse inkluzivnog obrazovanja, koja otežava ostvarivanje inkluzivnog društva u Bosni i Hercegovini.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.