RELIGIJSKO-PEDAGOŠKI POGLEDI NA TJELESNO I EMOCIONALNO ZLOSTAVLJANJE DJECE

Autor(i)

  • Dr. Dina Sijamhodžić-Nadarević

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v22i86.1860

Ključne riječi:

tjelesno i emocionalno zlostavljanje, kur'ansko-sunnetske metode discipliniranja djece, odnos Poslanika, a.s., prema djeci

Sažetak

UDK 364.632-027.553:159-923-053.2

Ovaj rad ispituje religijsko-pedagošku perspektivu u pogledu tjelesnog i emocionalnog zlostavljanja djece.  U tom smislu se analiziraju kur'ansko-sunnetske metode discipliniranja i sankcioniranja uz karakteristike i uvjete primjene nakon odgojnog iscrpljivanja pozitivnih pedagoških pristupa i metoda unapređivanja, ohrabrivanja, predupređivanja i sl. Ukazuje se na teorijski okvir i terminologiju koja se tiče discipliniranja i sankcioniranja. Donose se primjeri poslaničkog odnosa prema djeci u odgojnom kontekstu i ispravljanju grešaka kod ljudi kao egzemplar tolerantnog, empatičnog i nenasilnog odgojnog djelovanja. U radu se također kroz pedagošku prizmu prezentiraju štetne posljedice tjelesnog i emocionalnog zlostavljanja na zdravlje djece.

Downloads

Objavljeno

21-08-2021

How to Cite

Sijamhodžić-Nadarević, D. D. (2021). RELIGIJSKO-PEDAGOŠKI POGLEDI NA TJELESNO I EMOCIONALNO ZLOSTAVLJANJE DJECE. Novi Muallim, 22(86), 36–41. https://doi.org/10.26340/muallim.v22i86.1860

Broj časopisa

Rubrika

TEMA BROJA