Funkcionalna dimenzija mektepske pouke – znanje i vrijednosti
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v24i96.2058Ključne riječi:
mekteb, muallim, odgoj, obrazovanje, gradivo, islam, džamija, identitet, učenje, muslimanSažetak
UDK: 37.014:28
U radu je prezentirana dvokomponentna uloga mektepske nastave, koju s jedne strane čini ponuđeno mektepsko gradivo kojim se polaznicima pruža mogućnost ovladavanja temeljnim znanjem koje predstavlja dovoljnu osnovu za život u islamu, te, s druge strane, utjecaj mekteba na odgoj i formiranje pozitivnih osobina kod mektepskih polaznika.
S ciljem predstavljanja prvospomenute uloge ukratko su analizirani osnovni sadržaji Nastavnog plana i programa mektebske nastave, dok je za detaljniji prikaz odgojne dimenzije izloženo niz teza protkanih uočenim iskustvom i stvarnim odrazom mekteba na kreiranje buduće ličnosti. U radu nisu analizirani mogući negativni efekti niti jedne od dvije uloge mekteba.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.