Prilog raspravi o reformi visokog obrazovanja Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini Pozicija predmeta Kiraet (Učenje Kur'ana)

Autor(i)

  • Abdul-Aziz Drkić Fakultet islamskih nauka Univerziteta u Sarajevu

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v25i100.2123

Ključne riječi:

kiraet, kompetencije imama, nastavni plan i program, medresa, Fakultet islamskih nauka

Sažetak

UDK 378:37.014.3:28(497.6)

Rad je nastao kao doprinos aktuelnoj raspravi o reformi visokog obrazovanja Islamske zajednice i sadrži historijski pregled zastupljenosti predmeta Kiraet u nastavnim planovima medresa i Fakulteta islamskih nauka Univerziteta u Sarajevu. U radu se govori o značaju kiraetskih kompetencija za imame i poziciji predmeta Kiraet kroz brojne reforme nastavnih planova i programa medresa i Fakulteta. Rad nudi i poseban osvrt na poziciju Kiraeta na Fakultetu islamskih nauka, nastavnim sadržajima koji se obrađuju kroz četiri semestra studija i očekivanim kiraetskim kompetencijama svršenika Fakulteta.

Downloads

Objavljeno

20-02-2025

How to Cite

Drkić, A.-A. (2025). Prilog raspravi o reformi visokog obrazovanja Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini Pozicija predmeta Kiraet (Učenje Kur’ana). Novi Muallim, 25(100), 87–91. https://doi.org/10.26340/muallim.v25i100.2123