VJERONAUČNO ISKUSTVO U SVIJETU ‘NOVE REALNOSTI’

Autor(i)

  • Nezir Halilović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.100

Ključne riječi:

Informacijske tehnologije, Sajber-prostor (“nova realnost“), nastavno iskustvo

Sažetak

UDK 371.3:004:28
         28:371.3:004

Nastava je dominantno iskustveni događaj. Na svakom nastavnom času učenici doživljavaju određeno iskustvo. Vjeroučitelj u svome radu ima težak zadatak da učenicima pokuša obezbijediti transfer znanja i vrijednosti vjere. Pri tome se on neizbježno susreće s pojavom da učenici često za te sadržaje nemaju interesa i da na sadržaje koje im nudi reagiraju ili ih interpretiraju potpuno drugačije nego što je planirao i nego što uopće želi. Jedan od razloga za takvo stanje je u činjenici da su savremene generacije tzv. “digitalne generacije” koje su se uz informacijske tehnologije (IT) navikle na sajber-prostor “nove realnosti”. Kada se uvide rezultati istraživanja o tome koliko učenici provode uz informacijske tehnologije uočava se veći dio dana slobodnog vremena učenici provode uz te tehnologije, tj. istražujući “prostor” nove realnosti. Nema sumnje da taj prostor i vrijeme provedeno u njemu snažno utiče na učenike i njihov ukupni razvoj. Naravno, nije cilj ovog rada utvrđivanje utjecaja tih tehnologija na nove generacije, već je cilj uputa nastavnicima islamske vjeronauke kako da se što potpunije pripreme za nastavni rad namijenjen generacijama koje pored postojećeg svijeta uveliko žive i u sajber-prostoru, tj. svijetu nove realnosti. U ovom radu su predstavljene osnovne smjernice nastavnicima koje bi trebali imati u vidu prilikom komunikacije i obrade sadržaja.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Halilović, N. (2022). VJERONAUČNO ISKUSTVO U SVIJETU ‘NOVE REALNOSTI’. Novi Muallim, 16(63), 3–10. https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.100

Broj časopisa

Rubrika

PUTOKAZI