VJEROUČITELJI KAO ODGAJATELJI DJECE, KOLEKTIVA I DRUŠTVA
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v22i88.1894Ključne riječi:
islamska vjeronauka, vjera, nauka, vjeroučitelj, odgojSažetak
UDK 37.032:28
28/472-053.2
U ovom radu predstavljena je odgojna uloga vjeroučitelja u školskim kolektivima. Vjeroučitelji su sastavni dio nastavničkog kadra. Od prvih dana vraćanja vjeronauke u tokove redovnog školskog sistema nastavnici vjeronauke, prvenstveno zahvaljujući svojoj stručnosti, kao i ljudskosti, u najvećoj su mjeri doprinijeli stabiliziranju nastave vjeronauke. Zahvaljujući njima, vjeronauka je danas predmet općeprihvaćen od učenika, roditelja i ukupnog društva. U fokusu ovog rada su vjeroučitelji islamske vjeronauke i njihova odgojna uloga u kolektivu i društvu.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.