ONLINE NASTAVA I RAD VJEROUČITELJA U OKOLNOSTIMA PANDEMIJE

Autor(i)

  • Nezir Halilović Uprava za obrazovanje i nauku Rijaseta IZ u BiH

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v21i84.1825

Ključne riječi:

online nastava, nastavnik, vjeroučitelj, pandemija, TV-classes

Sažetak

UDK 371.3:28]:004.783

Obrazovni sistemi spadaju u jedne od najstarijih sistema svakog društva. Osnovna karakteristika istih je da su dominantno tradicionalno postavljeni, da su dosta tromi, sporo i teško se mijenjaju jer je sila tradicije previše snažna. Promjene izazvane pandemijom koronavirusa nagnale su sve aktere obrazovnog sistema na brzi prelaz s klasične na online nastavu što je dovelo do propitavanja kako starih modaliteta nastave, tako i sistema online nastave. Nastavnici, među koje spadaju i vjeroučitelji, najznačajniji su faktor svakog obrazovnog sistema. Oni su inicijatori željenih promjena u učenicima, voditelji i mentori ukupnog toka nastavnog procesa. U ovom radu su predstavljeni rezultati tog propitivanja, te aktivnosti poduzete na polju vjeronauke u periodu pandemije.

Downloads

Objavljeno

03-03-2021

How to Cite

Halilović, N. (2021). ONLINE NASTAVA I RAD VJEROUČITELJA U OKOLNOSTIMA PANDEMIJE. Novi Muallim, 21(84). https://doi.org/10.26340/muallim.v21i84.1825

Broj časopisa

Rubrika

TEMA BROJA