ONLINE NASTAVA I RAD VJEROUČITELJA U OKOLNOSTIMA PANDEMIJE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v21i84.1825Ključne riječi:
online nastava, nastavnik, vjeroučitelj, pandemija, TV-classesSažetak
UDK 371.3:28]:004.783
Obrazovni sistemi spadaju u jedne od najstarijih sistema svakog društva. Osnovna karakteristika istih je da su dominantno tradicionalno postavljeni, da su dosta tromi, sporo i teško se mijenjaju jer je sila tradicije previše snažna. Promjene izazvane pandemijom koronavirusa nagnale su sve aktere obrazovnog sistema na brzi prelaz s klasične na online nastavu što je dovelo do propitavanja kako starih modaliteta nastave, tako i sistema online nastave. Nastavnici, među koje spadaju i vjeroučitelji, najznačajniji su faktor svakog obrazovnog sistema. Oni su inicijatori željenih promjena u učenicima, voditelji i mentori ukupnog toka nastavnog procesa. U ovom radu su predstavljeni rezultati tog propitivanja, te aktivnosti poduzete na polju vjeronauke u periodu pandemije.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.