PODSTICANJE AKTIVNOSTI UČENIKA U NASTAVI ISLAMSKE VJERONAUKE UPOTREBOM RADA U PARU

Autor(i)

  • Mersed Šabanović
  • Saudin Dedić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.105

Ključne riječi:

Akcijsko istraživanje, rad u paru, aktivnost učenika, učenje, nastavnik i učenik

Sažetak

UDK 371.3:28

Tradicionalni oblik nastave koji se najviše manifestuje čestom upotrebom frontalnog oblika rada prisutan je u našim osnovnim školama. Upotreba drugih oblika rada koji učenicima daju drugu dimenziju učešća u nastavi su manje prisutni. Rijetke su upotrebe inovacija u nastavi koje učenicima daju samostalnost, veću aktivnost na času i motiviranost za rad. Upotreba inovativnih sredstava, kao što su multimedijalna, prisutna je u malom procentu. Svrha ovog akcijskog istraživanja je podsticanje aktivnosti kod učenika u nastavi islamske vjeronauke upotrebom rada u paru kao nastavnog oblika rada. Tokom akcijskog istraživanja upotrebom rada u paru uočeno je sljedeće:

  • rad u paru u odnosu na frontalni oblik rada povećava aktivno učešće učenika u nastavnom procesu
  • upotreba različitih varijabiliteta para djeluje na aktivnost učenika u toku časa, učenicima daje samostalnost
  • u radu i učenju te povećava učeničko samopouzdanje
  • povećanje aktivnosti učenika je u najvećoj mjeri povezano s načinom rada nastavnika i njegovim osmišljavanjem toka nastavnog časa.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Šabanović, M., & Dedić, S. (2022). PODSTICANJE AKTIVNOSTI UČENIKA U NASTAVI ISLAMSKE VJERONAUKE UPOTREBOM RADA U PARU. Novi Muallim, 16(63), 48–62. https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.105

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM