PODSTICANJE AKTIVNOSTI UČENIKA U NASTAVI ISLAMSKE VJERONAUKE UPOTREBOM RADA U PARU
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.105Ključne riječi:
Akcijsko istraživanje, rad u paru, aktivnost učenika, učenje, nastavnik i učenikSažetak
UDK 371.3:28
Tradicionalni oblik nastave koji se najviše manifestuje čestom upotrebom frontalnog oblika rada prisutan je u našim osnovnim školama. Upotreba drugih oblika rada koji učenicima daju drugu dimenziju učešća u nastavi su manje prisutni. Rijetke su upotrebe inovacija u nastavi koje učenicima daju samostalnost, veću aktivnost na času i motiviranost za rad. Upotreba inovativnih sredstava, kao što su multimedijalna, prisutna je u malom procentu. Svrha ovog akcijskog istraživanja je podsticanje aktivnosti kod učenika u nastavi islamske vjeronauke upotrebom rada u paru kao nastavnog oblika rada. Tokom akcijskog istraživanja upotrebom rada u paru uočeno je sljedeće:
- rad u paru u odnosu na frontalni oblik rada povećava aktivno učešće učenika u nastavnom procesu
- upotreba različitih varijabiliteta para djeluje na aktivnost učenika u toku časa, učenicima daje samostalnost
- u radu i učenju te povećava učeničko samopouzdanje
- povećanje aktivnosti učenika je u najvećoj mjeri povezano s načinom rada nastavnika i njegovim osmišljavanjem toka nastavnog časa.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.