JESU LI KEVSER I KEVSERKO KONKURENTNI NA TRŽIŠTU ŠKOLSKE ŠTAMPE?

Autor(i)

  • Samir Dedić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v10i39.1408

Ključne riječi:

Kevser, Kevserko, Bosanska Sumejja, Cvrčak, Male novine, Vesela sveska, Barimba, 5 plus, Palčić i Kolibrić

Sažetak

Jedan od dopunskih vidova edukacije učenika u Osnovnim školama je putem odgojno-obrazovnih listova za djecu i mlade. Da bi se na vrlo razuđenom tržištu ideja koje se najmlađim plasiraju, ne samo kroz časopise, već i putem nezaobilaznih medijskih kanala poput televizije i interneta, bilo konkurentnim, potrebno je ponuditi dosta više od samog teksta i njegove poruke. Autor je nastojao kroz komparaciju deset najprisutnijih dječijih listova u bosansko-hercegovačkim školama doći do odgovora u kojoj mjeri su Kevser i Kevserko konkurentni na tržištu školske štampe. U radu su iznesene pohvale pozitivnim stranama Kevsera, ali i izvjesna doza kritike naspram određenih propusta u njegovoj koncepciji. Na kraju rada, autor je kroz petnaest tačaka dao vrlo konkretne prijedloge koji se mogu smatrati njegovim doprinosom redizajnu dječijeg lista Kevser.

Downloads

Objavljeno

05-08-2022

How to Cite

Dedić, S. (2022). JESU LI KEVSER I KEVSERKO KONKURENTNI NA TRŽIŠTU ŠKOLSKE ŠTAMPE?. Novi Muallim, 10(39), 118–124. https://doi.org/10.26340/muallim.v10i39.1408

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM