MOGUĆNOSTI PRIMJENE IGARA KAO DIDAKTIČKOMETODIČKIH STRATEGIJA U PREDŠKOLSKOM RELIGIJSKOM ODGOJU DJECE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v20i77.1703Ključne riječi:
igre, didaktičko-metodičke strategije, predškolski odgoj, religijski odgoj, djecaSažetak
UDK 159.922.7:371.382
28:37.034
U radu se tematizira mogućnost primjene igara kao didaktičko-metodičkih strategija adekvatnih i u religijskom odgoju na predškolskom uzrastu djece. Fokus je stavljen na analizi mogućnosti primjene stvaralačkih igara poput igre uloga i dramskih igara, igre riječima, konstruktivnih igara te igara s pravilima – pokretne igre, didaktičke i društvene igre. Kroz teorijsku obradu sadržaja i primjere pokazuje se kako igre mogu imati svoju primjenu i u islamskom odgoju djece predškolskog uzrasta upravo kroz formiranje moralnih osobina i karaktera kod djece, a korištenje odgovarajućeg edukativnog materijala će potaknuti djecu na razmišljanje o vjeri i pomoći im da steknu nova znanja. Svaka od ponuđenih igara može poslužiti kao podloga za poučavanje djece univerzalnim i usko religijskim vrijednostima.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.