IDEARIJ UVODA U RELIGIJSKU PEDAGOGIJU
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v21i83.1810Ključne riječi:
epistemološka polazišta Religijske pedagogije, osjetljivost za religijsko-pedagošku kontekstualiziranost, redukcija složenosti muslimanskog identitetaSažetak
UDK 37.032:28 28-472
Tekst diskutira određene nakupnine pitanja u Religijskoj pedagogiji, poput njezine neupitne multivalentne referenciranosti i skretanja pažnje ka grešci dogmatskog teološkog razumijevanja isključive matičnosti za Religijsku pedagogiju. Također, predstavlja ovu znanstvenu disciplinu kao izvor Transcendentnom nagnuću unutar cjeline Pedagogije.
Downloads
Objavljeno
03-02-2021
How to Cite
Vejo, E. (2021). IDEARIJ UVODA U RELIGIJSKU PEDAGOGIJU. Novi Muallim, 21(83), 36–39. https://doi.org/10.26340/muallim.v21i83.1810
Broj časopisa
Rubrika
MUALLIM
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.