IDEARIJ UVODA U RELIGIJSKU PEDAGOGIJU

Autor(i)

  • Edina Vejo

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v21i83.1810

Ključne riječi:

epistemološka polazišta Religijske pedagogije, osjetljivost za religijsko-pedagošku kontekstualiziranost, redukcija složenosti muslimanskog identiteta

Sažetak

UDK 37.032:28   28-472

Tekst diskutira određene nakupnine pitanja u Religijskoj pedagogiji, poput njezine neupitne multivalentne referenciranosti i skretanja pažnje ka grešci dogmatskog teološkog razumijevanja isključive matičnosti za Religijsku pedagogiju. Također, predstavlja ovu znanstvenu disciplinu kao izvor Transcendentnom nagnuću unutar cjeline Pedagogije.

 

Downloads

Objavljeno

03-02-2021

How to Cite

Vejo, E. (2021). IDEARIJ UVODA U RELIGIJSKU PEDAGOGIJU. Novi Muallim, 21(83), 36–39. https://doi.org/10.26340/muallim.v21i83.1810

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM