LIST OF CONCEPTS PRESENTED IN “INTRODUCTION TO RELIGIOUS PEDAGOGY”
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v21i83.1810Keywords:
epistemological premises of Religious pedagogy, sensibility for religious-pedagogical contextualization, reduction of complexity of Muslim identityAbstract
UDK 37.032:28 28-472
The text discusses certain loads of issues that are discussed in Religious pedagogy, such as its multivalent citations and pointing out the mistake of dogmatic theological understanding of understanding of its exclusive originality in Religious pedagogy. The article also presents this discipline as a source for a Transcendent inclination within Pedagogy as such.
Downloads
Published
03-02-2021
How to Cite
Vejo, E. (2021). LIST OF CONCEPTS PRESENTED IN “INTRODUCTION TO RELIGIOUS PEDAGOGY”. Novi Muallim, 21(83), 36–39. https://doi.org/10.26340/muallim.v21i83.1810
Issue
Section
MUALLIM
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.