PRIPREMANJE LEKCIJE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v15i60.200Sažetak
UDK 371.214/.32:28]
Prijevod četvrtog poglavlja knjige Savjeti i djelotvorne strategije u nastavi – za mektebe i vjeronauku u javnim školama, American Trust Publication, Plainfield, 1994.
Prijevod s engleskog: Ifet Mustafić
Sintagma ‘nastavni plan i program’ je nepoznata ljudima koji nisu upućeni u obrazovni žargon. Neki je shvataju kao udžbenik ili kao komplet udžbenika za dotični razred. Drugi je smatraju opisom različitih predmeta. Međutim, to je mnogo više od udžbenika i opisa djelokruga predmeta. To je širok pojam koji obuhvata sve obrazovne aktivnosti projektirane s namjerom da postignu set dobro definiranih i jasno određenih ciljeva. Nastavnik se ne mora slijepo držati nekog posebnog teksta ili određenog nastavnog metoda. Neophodne informacije nastavnik može vaditi iz više knjiga, periodičnika, časopisa i novina, i može odabrati i usvojiti bilo koju odgovarajuću nastavnu strategiju koja osigurava neki konkretan nastavni rezultat. Nastavnik je slobodan da koristi audio i video zapise i mnoštvo drugog nastavnog materijala koji će na najbolji način omogućiti učenicima da postignu željene ciljeve.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.