PRIPREMANJE LEKCIJE

Autor(i)

  • Mohamed Ismail
  • Ifet Mustafić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v15i60.200

Sažetak

UDK 371.214/.32:28]

Prijevod četvrtog poglavlja knjige Savjeti i djelotvorne strategije u nastavi – za mektebe i vjeronauku u javnim školama, American Trust Publication, Plainfield, 1994.

Prijevod s engleskog: Ifet Mustafić

Sintagma ‘nastavni plan i program’ je nepoznata ljudima koji nisu upućeni u obrazovni žargon. Neki je shvataju kao udžbenik ili kao komplet udžbenika za dotični razred. Drugi je smatraju opisom različitih predmeta. Međutim, to je mnogo više od udžbenika i opisa djelokruga predmeta. To je širok pojam koji obuhvata sve obrazovne aktivnosti projektirane s namjerom da postignu set dobro definiranih i jasno određenih ciljeva. Nastavnik se ne mora slijepo držati nekog posebnog teksta ili određenog nastavnog metoda. Neophodne informacije nastavnik može vaditi iz više knjiga, periodičnika, časopisa i novina, i može odabrati i usvojiti bilo koju odgovarajuću nastavnu strategiju koja osigurava neki konkretan nastavni rezultat. Nastavnik je slobodan da koristi audio i video zapise i mnoštvo drugog nastavnog materijala koji će na najbolji način omogućiti učenicima da postignu željene ciljeve.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Ismail, M., & Mustafić, I. (2022). PRIPREMANJE LEKCIJE. Novi Muallim, 15(60), 58–67. https://doi.org/10.26340/muallim.v15i60.200

Broj časopisa

Rubrika

PRIJEVODI