FUNKCIJA I ZNAČAJ UVOĐENJA VJERSKOG ODGOJNO-OBRAZOVNOG RADA U PREDŠKOLSKIM USTANOVAMA

Autor(i)

  • Nusreta Kepeš
  • Anela Hasanagić
  • Arzija Mahmutović
  • Šefko Sulejmanović
  • Enver Tursanović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v15i59.210

Ključne riječi:

Strategija, predškolske ustanove, Islamska zajednica, medžlisi

Sažetak

UDK 373.2:28-78](497.6)(047.31)

Ovaj rad predstavlja sažetak studije opravdanosti i izvodljivosti otvaranja predškolskih ustanova u okviru Islamske zajednice u BiH. Ona je bila jedna od polaznih tačaka desetogodišnjeg planiranja razvoja odgojnih, obrazovnih i naučnih ustanova Islamske zajednice. Na osnovu Odluke Reisu-l-uleme o imenovanju tima za izradu studije, stručni tim je, u periodu od maja do oktobra 2013. godine, radio na istraživanju, dokumentiranju i elaboraciji opravdanosti otvaranja obdaništa unutar Islamske zajednice BiH. Izvršena je opsežna elaboracija prikupljenih rezultata na uzorku od 52 medžlisa kao i prikupljenih rezultata trenutnog stanja predškolskog odgoja u Bosni i Hercegovini. Stručni tim je na temelju do sada poznatih rezultata istraživanja, postavljenih hipoteza i podataka dobivenih u ovoj studiji donio generalne zaključke, ali i: zaključke vezane za definiranje ciljeva koji se žele postići, zaključke bazirane na utvrđivanju normativa, standarda i drugih stručnih pretpostavki, zaključke vezane za potrebe otvaranja obdaništa i teritorijalne prioritete, zaključke vezane za predviđene troškove optimalne finansijske konstrukcije, zaključke koji definiraju redoslijed aktivnosti u postupku konkretne realizacije, te zaključke procjene rezultata djelovanja IZ kroz sistem ustanova predškolskog odgoja.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Kepeš, N., Hasanagić, A., Mahmutović, A., Sulejmanović, Šefko, & Tursanović, E. (2022). FUNKCIJA I ZNAČAJ UVOĐENJA VJERSKOG ODGOJNO-OBRAZOVNOG RADA U PREDŠKOLSKIM USTANOVAMA. Novi Muallim, 15(59), 3–8. https://doi.org/10.26340/muallim.v15i59.210

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIMOV FORUM