Mektepska pouka i razvoj kritičkog mišljenja kod polaznika i mladih
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v26i102.2160Ključne riječi:
kritičko mišljenje, mektepska pouka, filozofija za djecu, hikmah pedagogija, Mreža mladihSažetak
UDK
28:37.014.525-053.6]:159.955.5
U prvom dijelu rada pojašnjena je sama sintagma kritičko mišljenje. Drugi dio govori o filozofiji za djecu (P4C), metodologiji Matthewa Lipmana, koja ima za cilj poticanje i razvijanje kritičkog, kreativnog, brižnog/empatičnog i kolaborativnog mišljenja kod učenika s naznakama implementacije navedene metodologije unutar obrazovnog procesa u svijetu i kod nas. U trećem dijelu poseban akcenat stavljen je i na Hikmah pedagogiju (HP), koja je prilagođeni program P4C- s djelimično drugačijim pristupom, jer HP naglašava islamske perspektive metafizike, epistemologije i etike. Četvrti dio rada obuhvata sami predmet istraživanja koji se odnosi na aktivnosti Mreže mladih u razvijanju kritičkog mišljenja, te da li se i u kolikoj mjeri kultiviraju obrasci kritičkog mišljenja unutar mektepske pouke i koji su to prijedlozi za unapređenje.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.