Mektepska pouka i razvoj kritičkog mišljenja kod polaznika i mladih

Autor(i)

  • Sumedin Kobilica

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v26i102.2160

Ključne riječi:

kritičko mišljenje, mektepska pouka, filozofija za djecu, hikmah pedagogija, Mreža mladih

Sažetak

UDK
28:37.014.525-053.6]:159.955.5

U prvom dijelu rada pojašnjena je sama sintagma kritičko mišljenje. Drugi dio govori o filozofiji za djecu (P4C), metodologiji Matthewa Lipmana, koja ima za cilj poticanje i razvijanje kritičkog, kreativnog, brižnog/empatičnog i kolaborativnog mišljenja kod učenika s naznakama implementacije navedene metodologije unutar obrazovnog procesa u svijetu i kod nas. U trećem dijelu poseban akcenat stavljen je i na Hikmah pedagogiju (HP), koja je prilagođeni program P4C- s djelimično drugačijim pristupom, jer HP naglašava islamske perspektive metafizike, epistemologije i etike. Četvrti dio rada obuhvata sami predmet istraživanja koji se odnosi na aktivnosti Mreže mladih u razvijanju kritičkog mišljenja, te da li se i u kolikoj mjeri kultiviraju obrasci kritičkog mišljenja unutar mektepske pouke i koji su to prijedlozi za unapređenje.

Downloads

Objavljeno

07-08-2025

How to Cite

Kobilica, S. (2025). Mektepska pouka i razvoj kritičkog mišljenja kod polaznika i mladih. Novi Muallim, 26(102), 38–44. https://doi.org/10.26340/muallim.v26i102.2160