UPRAVLJANJE ZNANJEM U ŠKOLAMA
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v14i53.354Sažetak
U radu polazimo od pretpostavke da odgajati može samo odgojen, obrazovati može obrazovan, inicirati promjene može samo onaj ko je na promjene spreman i potaknuti mlade na permanentno učenje može samo onaj ko permanentno uči. Govoriti o odgoju koji oblikuje budućnost nema smisla ukoliko ne govorimo o odgajateljima koji su nositelji i prenositelji svih onih vrijednosti koje želimo vidjeti u mladom čovjeku, odnosno u društvu sutrašnjice. Mnogi su aspekti lika nastavnika koje je nužno sagledati u ovom kontekstu. U ovom radu opredijelili smo se za pitanje stručnog usavršavanja nastavnika, odnosno, terminologijom obrazovnog menadžmenta rečeno, upravljanjem znanjem u školama. Škole u kojima nastavnici njeguju kontinuirano usavršavanje unutar svoje struke su one škole koje u suvremenom svijetu jedine mogu prenijeti na mlade kompetencije potrebne za susret sa izuzetno velikim, brzim i turbulentnim promjenama u okruženju. Također, ukazujemo na značaj važnosti promjena unutar današnje škole, te na njezinu opću spremnost da se upusti u procese koji podrazumijevaju promjene. Naglasak stavljamo na one procese koji podrazumijevaju novi i sistematičan pristup pitanju kontinuiranog unaprijeđivanja znanja i učenja nastavnika koji bi trebao postati odraz opće školske kulture.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.