UPRAVLJANJE ZNANJEM U ŠKOLAMA

Autor(i)

  • Edina Kos-Burić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v14i53.354

Sažetak

U radu polazimo od pretpostavke da odgajati može samo odgojen, obrazovati može obrazovan, inicirati promjene može samo onaj ko je na promjene spreman i potaknuti mlade na permanentno učenje može samo onaj ko permanentno uči. Govoriti o odgoju koji oblikuje budućnost nema smisla ukoliko ne govorimo o odgajateljima koji su nositelji i prenositelji svih onih vrijednosti koje želimo vidjeti u mladom čovjeku, odnosno u društvu sutrašnjice. Mnogi su aspekti lika nastavnika koje je nužno sagledati u ovom kontekstu. U ovom radu opredijelili smo se za pitanje stručnog usavršavanja nastavnika, odnosno, terminologijom obrazovnog menadžmenta rečeno, upravljanjem znanjem u školama. Škole u kojima nastavnici njeguju kontinuirano usavršavanje unutar svoje struke su one škole koje u suvremenom svijetu jedine mogu prenijeti na mlade kompetencije potrebne za susret sa izuzetno velikim, brzim i turbulentnim promjenama u okruženju. Također, ukazujemo na značaj važnosti promjena unutar današnje škole, te na njezinu opću spremnost da se upusti u procese koji podrazumijevaju promjene. Naglasak stavljamo na one procese koji podrazumijevaju novi i sistematičan pristup pitanju kontinuiranog unaprijeđivanja znanja i učenja nastavnika koji bi trebao postati odraz opće školske kulture.

Downloads

Objavljeno

02-08-2022

How to Cite

Kos-Burić, E. (2022). UPRAVLJANJE ZNANJEM U ŠKOLAMA. Novi Muallim, 14(53), 34–41. https://doi.org/10.26340/muallim.v14i53.354

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM