OBRAZOVANJE O PRAVIMA DJETETA U UDŽBENICIMA ISLAMSKE VJERONAUKE I-IV ZA OSNOVNU ŠKOLU

Autor(i)

  • Nedim Begović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v13i49.544

Sažetak

Autor u ovom radu istražuje u kojoj mjeri udžbenici islamske vjeronauke za prva četiri razreda osnovne škole uključuju sadržaje koji odgajaju i obrazuju o pravima preživljavanja i razvojnim pravima djeteta kao dvjema od ukupno četiri kategorije dječijih prava garantovanih Konvencijom UN-a o pravima djeteta iz 1989. Imajući u vidu značaj udžbenika kao nastavnog sredstva, ovim istraživanjem se nastoji podstaknuti nastavnike vjeronauke da udžbeničke sadržaje iskoriste kao osnovu za kreiranje nastavnih događanja u kojima bi se, uz primjenu različitih nastavnih metoda, odgajalo i poučavalo o pravima djeteta. Autor je došao do saznanja da od ukupno 228 jedinica koliko sadrže udžbenici islamske vjeronauke za prva četiri razreda osnovne škole, 59 jedinica ili 25,88 % uključuje sadržaje koji odgajaju i obrazuju o pravima preživljavanja i razvojnim pravima djeteta. Ovaj podatak jasno ukazuje na značajnu ulogu vjeronauke u implementaciji odgoja i obrazovanja o pravima djeteta u osnovnoj školi.

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Begović, N. (2022). OBRAZOVANJE O PRAVIMA DJETETA U UDŽBENICIMA ISLAMSKE VJERONAUKE I-IV ZA OSNOVNU ŠKOLU. Novi Muallim, 13(49), 65–76. https://doi.org/10.26340/muallim.v13i49.544

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM