OBRAZOVANJE O PRAVIMA DJETETA U UDŽBENICIMA ISLAMSKE VJERONAUKE I-IV ZA OSNOVNU ŠKOLU
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v13i49.544Sažetak
Autor u ovom radu istražuje u kojoj mjeri udžbenici islamske vjeronauke za prva četiri razreda osnovne škole uključuju sadržaje koji odgajaju i obrazuju o pravima preživljavanja i razvojnim pravima djeteta kao dvjema od ukupno četiri kategorije dječijih prava garantovanih Konvencijom UN-a o pravima djeteta iz 1989. Imajući u vidu značaj udžbenika kao nastavnog sredstva, ovim istraživanjem se nastoji podstaknuti nastavnike vjeronauke da udžbeničke sadržaje iskoriste kao osnovu za kreiranje nastavnih događanja u kojima bi se, uz primjenu različitih nastavnih metoda, odgajalo i poučavalo o pravima djeteta. Autor je došao do saznanja da od ukupno 228 jedinica koliko sadrže udžbenici islamske vjeronauke za prva četiri razreda osnovne škole, 59 jedinica ili 25,88 % uključuje sadržaje koji odgajaju i obrazuju o pravima preživljavanja i razvojnim pravima djeteta. Ovaj podatak jasno ukazuje na značajnu ulogu vjeronauke u implementaciji odgoja i obrazovanja o pravima djeteta u osnovnoj školi.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.