VREDNOVANJE UČENIČKIH POSTIGNUĆA U VJERONAUČNOJ NASTAVI
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v12i46.672Sažetak
Nastava je jedinstven odgojno-obrazovni proces koji se odvija u tri etape: planiranje i programiranje, realizacija/izvođenje i vrednovanje. Jedna od najosjetljivijih i najzahtjevnijih nastavnih etapa jeste vrednovanje. Međutim, koliko god bilo osjetljivo i zahtjevno, vrednovanje je u nastavi ne samo neizbježno već i nužno. Obrazovanje kao intencionalno organizirano, sistematsko učenje usmjereno je na postizanje spoznajnih i odgojnih ciljeva. Zato se mora provjeriti jesu li i u kojoj mjeri postignuti. U nastavi stoga nije upitno treba li vrednovati nego kako vrednovati da bi to vrednovanje imalo odgojnu funkciju, te da bi poslužilo svojoj svrsi, a to je promicanje i napredovanje učenika.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.