VREDNOVANJE UČENIČKIH POSTIGNUĆA U VJERONAUČNOJ NASTAVI

Autor(i)

  • Amra Imamović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v12i46.672

Sažetak

Nastava je jedinstven odgojno-obrazovni proces koji se odvija u tri etape: planiranje i programiranje, realizacija/izvođenje i vrednovanje. Jedna od najosjetljivijih i najzahtjevnijih nastavnih etapa jeste vrednovanje. Međutim, koliko god bilo osjetljivo i zahtjevno, vrednovanje je u nastavi ne samo neizbježno već i nužno. Obrazovanje kao intencionalno organizirano, sistematsko učenje usmjereno je na postizanje spoznajnih i odgojnih ciljeva. Zato se mora provjeriti jesu li i u kojoj mjeri postignuti. U nastavi stoga nije upitno treba li vrednovati nego kako vrednovati da bi to vrednovanje imalo odgojnu funkciju, te da bi poslužilo svojoj svrsi, a to je promicanje i napredovanje učenika.

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Imamović, A. (2022). VREDNOVANJE UČENIČKIH POSTIGNUĆA U VJERONAUČNOJ NASTAVI. Novi Muallim, 12(46), 72–74. https://doi.org/10.26340/muallim.v12i46.672

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM