MEĐULJUDSKI ODNOSI U ODGOJNOM I NASTAVNOM PROCESU

Autor(i)

  • Fuad Imširović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v12i46.674

Ključne riječi:

Međuljudski odnos, odgoj, nastava, interakcija, komunikacija, elementi uspješnog odnosa, anketa

Sažetak

Odgojno djelovanje je nezamislivo bez međuljudskog odnosa u zajednici. To i objašnjava zašto odgoj, u pravom značenju te riječi, i ne pronalazimo kod životinjskih vrsta, jer nema takvog organiziranog međusobnog djelovanja jednih na druge, kao što je to slučaj kod čovjeka. Rad prati istraživanje (anketiranje) provedeno među srednjoškolcima o tome šta doprinosi uspješnosti odgojnog, a time i nastavnog procesa, odnosno koji to međuljudski odnosi koji postoje u nastavi, doprinose boljem i uspješnijem odgojnom procesu. Dobijeni rezultati su osnova za kasnija istraživanja na ovu temu, a koja će pomoći da se nastavnom procesu vrati već pomalo izgubljeni odgojni proces. Međuljudski odnos je onaj mikroelement odgojnog zbivanja o kojem ovisi us pješnost odgojnog djelovanja. Ako to prihvatimo kao tačno, tada ćemo među ljudski odnos koji se uspostavlja između odgajatelja i odgajanika prihvatiti kao temelj na kojem se gradi odgojno djelovanje.

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Imširović, F. (2022). MEĐULJUDSKI ODNOSI U ODGOJNOM I NASTAVNOM PROCESU. Novi Muallim, 12(46), 82–88. https://doi.org/10.26340/muallim.v12i46.674

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM