MEĐULJUDSKI ODNOSI U ODGOJNOM I NASTAVNOM PROCESU
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v12i46.674Ključne riječi:
Međuljudski odnos, odgoj, nastava, interakcija, komunikacija, elementi uspješnog odnosa, anketaSažetak
Odgojno djelovanje je nezamislivo bez međuljudskog odnosa u zajednici. To i objašnjava zašto odgoj, u pravom značenju te riječi, i ne pronalazimo kod životinjskih vrsta, jer nema takvog organiziranog međusobnog djelovanja jednih na druge, kao što je to slučaj kod čovjeka. Rad prati istraživanje (anketiranje) provedeno među srednjoškolcima o tome šta doprinosi uspješnosti odgojnog, a time i nastavnog procesa, odnosno koji to međuljudski odnosi koji postoje u nastavi, doprinose boljem i uspješnijem odgojnom procesu. Dobijeni rezultati su osnova za kasnija istraživanja na ovu temu, a koja će pomoći da se nastavnom procesu vrati već pomalo izgubljeni odgojni proces. Međuljudski odnos je onaj mikroelement odgojnog zbivanja o kojem ovisi us pješnost odgojnog djelovanja. Ako to prihvatimo kao tačno, tada ćemo među ljudski odnos koji se uspostavlja između odgajatelja i odgajanika prihvatiti kao temelj na kojem se gradi odgojno djelovanje.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.