ISKUSTVO ONLINE NASTAVE U BEHRAM-BEGOVOJ MEDRESI ZA VRIJEME PANDEMIJE KORONAVIRUSA 2020. GODINE

Autor(i)

  • Mensur Husić Behram-begova medresa u Tuzli
  • Fuad Imširović Behram-begova medresa u Tuzli

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v21i84.1826

Ključne riječi:

online nastava, nastava na daljinu, intenzivna nastava, COVID-19, Behram-begova medresa

Sažetak

UDK 373.5:28]:004.783

Rad o temi Iskustvo online nastave u Behram-begovoj medresi za vrijeme pandemije koronavirusa sastoji se od teorijskog i empirijskog dijela. U teorijskom dijelu rada elaboriran je historijat učenja na daljinu, s posebnim akcentom na online nastavu. U empirijskom dijelu rada predstavljeni su rezultati istraživanja stavova i iskustava roditelja, učenika i nastavnika Behram-begove medrese u vezi s online nastavom koja je realizirana u periodu od marta do juna 2020. godine, o kvaliteti njene realizacije i stepenu opterećenosti učenika nastavnim sadržajima. Rezultati istraživanja pokazuju da su roditelji, učenici i nastavnici iskazali pozitivne stavove o online nastavi i opće zadovoljstvo njenom organizacijom i realizacijom, s kritičkim odnosom prema njenim odgojno-obrazovnim mogućnostima i ishodima. Poseban akcenat je stavljen na pitanje ocjenjivanja učenika u online procesu i na razliku između intenzivne i online nastave. Iskustvo online nastave pokazuje da online platforme otvaraju nove mogućnosti, koje mogu doprinijeti unapređenju nastavnih mogućnosti i kvalitetnijoj realizaciji nastavnih sadržaja u budućnosti. Kontinuitet obrazovanja, individualni rad s učenicima putem video i multimedijalnih alata, fleksibilnost u radu te sigurno okruženje razlozi su za zadovoljstvo prilikom realizacije online nastave.

Downloads

Objavljeno

03-03-2021

How to Cite

Husić, M., & Imširović, F. (2021). ISKUSTVO ONLINE NASTAVE U BEHRAM-BEGOVOJ MEDRESI ZA VRIJEME PANDEMIJE KORONAVIRUSA 2020. GODINE. Novi Muallim, 21(84). https://doi.org/10.26340/muallim.v21i84.1826

Broj časopisa

Rubrika

TEMA BROJA