VJERONAUKA U OSNOVNIM ŠKOLAMA
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v11i41.802Ključne riječi:
vjeronauka, osnovna škola, društvo, tolerancijaSažetak
Ovaj rad je pokušaj da se dijagnosticira pozicija i mogućnosti nastave vjeronauke u osnovnim školama. S obzirom da je vjeronauka postala sastavni dio demokratski orijentirane škole, sa ciljem da doprinese potpunom razvoju ličnosti učenika, duhovnoj obnovi društva, razvijanju tolerancije i poštivanja različitosti, potrebno je realno sagledati njene mogućnosti i pružiti preporuke za rješavanje eventualnih problema na koje nailazi. Nastava vjeronauke je definirana svojim ciljevima i zadacima koje treba ostvariti. Za uspješnu realizaciju vjeronauke u školama presudan uticaj imaju realizatori ove nastave, odnosno vjeroučitelji. Oni trebaju biti primjer svakom svom učeniku na putu vjerskog sazrijevanja. Iako su očekivanja od nastave vjeronauke u većoj mjeri ispunjena, potrebno ju je kontinuirano unapređivati.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.