VJERONAUKA U OSNOVNIM ŠKOLAMA

Autor(i)

  • Enes Huseinagić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v11i41.802

Ključne riječi:

vjeronauka, osnovna škola, društvo, tolerancija

Sažetak

Ovaj rad je pokušaj da se dijagnosticira pozicija i mogućnosti nastave vjeronauke u osnovnim školama. S obzirom da je vjeronauka postala sastavni dio demokratski orijentirane škole, sa ciljem da doprinese potpunom razvoju ličnosti učenika, duhovnoj obnovi društva, razvijanju tolerancije i poštivanja različitosti, potrebno je realno sagledati njene mogućnosti i pružiti preporuke za rješavanje eventualnih problema na koje nailazi. Nastava vjeronauke je definirana svojim ciljevima i zadacima koje treba ostvariti. Za uspješnu realizaciju vjeronauke u školama presudan uticaj imaju realizatori ove nastave, odnosno vjeroučitelji. Oni trebaju biti primjer svakom svom učeniku na putu vjerskog sazrijevanja. Iako su očekivanja od nastave vjeronauke u većoj mjeri ispunjena, potrebno ju je kontinuirano unapređivati.

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Huseinagić, E. (2022). VJERONAUKA U OSNOVNIM ŠKOLAMA. Novi Muallim, 11(41), 60–63. https://doi.org/10.26340/muallim.v11i41.802

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM