STRUČNO USAVRŠAVANJE U FUNKCIJI UNAPREĐENJA KVALITETE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v12i47.619Ključne riječi:
Sistem stručnog usavršavanja, razvoj organizacije, humani menadžmentSažetak
Menadžeri, odnosno direktori odgojno-obrazovnih institucija imaju dominantnu ulogu u stvaranju kulture kvalitete koja podrazumijeva definiran sistem kvalitete i stalna unapređenja. Svi elementi odgojno-obrazovnog procesa podvrgnuti su kontinuiranom unapređenju kvalitete. Za stvaranje kvalitete promjena u odgojno- obrazovoj djelatnosti, osnovni zahtjev koji treba postaviti uposlenicima (nastavnicima, saradnicima, ...) je spremnost u predlaganju novih ideja bez obzira na hijerarhijski nivo. Menadžment obrazovnih institucija ima moralnu odgovornost prema svim konzumentima u odgojno-obrazovnom procesu.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.