STRUČNO USAVRŠAVANJE U FUNKCIJI UNAPREĐENJA KVALITETE

Autor(i)

  • Enes Huseinagić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v12i47.619

Ključne riječi:

Sistem stručnog usavršavanja, razvoj organizacije, humani menadžment

Sažetak

Menadžeri, odnosno direktori odgojno-obrazovnih institucija imaju dominantnu ulogu u stvaranju kulture kvalitete koja podrazumijeva definiran sistem kvalitete i stalna unapređenja. Svi elementi odgojno-obrazovnog procesa podvrgnuti su kontinuiranom unapređenju kvalitete. Za stvaranje kvalitete promjena u odgojno- obrazovoj djelatnosti, osnovni zahtjev koji treba postaviti uposlenicima (nastavnicima, saradnicima, ...) je spremnost u predlaganju novih ideja bez obzira na hijerarhijski nivo. Menadžment obrazovnih institucija ima moralnu odgovornost prema svim konzumentima u odgojno-obrazovnom procesu.

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Huseinagić, E. (2022). STRUČNO USAVRŠAVANJE U FUNKCIJI UNAPREĐENJA KVALITETE. Novi Muallim, 12(47), 69–74. https://doi.org/10.26340/muallim.v12i47.619

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM