LAŽNE VIJESTI, DRUŠTVENE MREŽE I BOTOVI
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v19i74.1656Ključne riječi:
lažne vijesti, informiranje, internet, društvene mreže, javno mnijenjeSažetak
UDK 316.774:004.738.5
Pojava ‘lažnih vijesti’ ili ‘fake news’ kako je taj termin bolje poznat široj javnosti je svojevrstan fenomen koji je drastično poprimio na značaju i ozbiljnosti proteklih godina. Međutim, sama pojava lažnih vijesti vuče svoje korijene još iz antičkog doba. Ovaj rad nastoji definisati sami konstrukt pojma ‘lažna vijest’ i odgovoriti na pitanje – kako vijest uopće može biti lažna, kako se može prepoznati, zbog čega se brzo širi i na koji način se pojedinci, organizacije i institucije mogu boriti protiv takvih dezinformacija?
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.