LAŽNE VIJESTI, DRUŠTVENE MREŽE I BOTOVI

Autor(i)

  • Harun Karčić
  • Ismail Ćidić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v19i74.1656

Ključne riječi:

lažne vijesti, informiranje, internet, društvene mreže, javno mnijenje

Sažetak

UDK 316.774:004.738.5

Pojava ‘lažnih vijesti’ ili ‘fake news’ kako je taj termin bolje poznat široj javnosti je svojevrstan fenomen koji je drastično poprimio na značaju i ozbiljnosti proteklih godina. Međutim, sama pojava lažnih vijesti vuče svoje korijene još iz antičkog doba. Ovaj rad nastoji definisati sami konstrukt pojma ‘lažna vijest’ i odgovoriti na pitanje – kako vijest uopće može biti lažna, kako se može prepoznati, zbog čega se brzo širi i na koji način se pojedinci, organizacije i institucije mogu boriti protiv takvih dezinformacija?

Downloads

Objavljeno

29-06-2018

How to Cite

Karčić, H., & Ćidić, I. (2018). LAŽNE VIJESTI, DRUŠTVENE MREŽE I BOTOVI. Novi Muallim, 19(74), 38–41. https://doi.org/10.26340/muallim.v19i74.1656

Broj časopisa

Rubrika

TEMA BROJA