SUŠTINSKO (NE)RAZUMIJEVANJE ODNOSA S JAVNOŠĆU

Autor(i)

  • Ekrem Tucaković

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v20i79.1730

Ključne riječi:

odnosi s javnošću, Islamska zajednica, mediji, dijalog, razumijevanje, post-istina

Sažetak

UDK 659.4:28-67  316.77:28-7

Tekst nastoji ukazati na neke elemente još uvijek suštinskog nerazumijevanja odnosa s javnošću unutar Islamske zajednice zbog čega se stvara pogrešna percepcija ove profesije. Odnosi s javnošću su dugoročni i kontinuirani proces a ne ad hoc i jednokratna aktivnost, oni su svjesna i planirana a ne stihijska djelatnost, grade pošten i stvaran imidž a ne neutemeljenu promociju. Odnosi s javnošću ne mogu se posmatrati usputnom ili sezonskom djelatnošću. Očuvanje istinskog dijaloga okrenutog dosezanju istine i smisla mora biti snažno opredjeljenje religijskih institucija u čemu odnosi s javnošću mogu imati značajnu ulogu. S druge strane, institucionalni vjerski autoriteti pred nastajanjem društva post-istine ne mogu zatvarati oči, jer od navikavanja na društvo post-istine do navikavanja na društvo post-religije (moja istina i uvjerenje i moja emocija su moja religija) nije dug put. Danas je osnovna zadaća odnosa s javnošću Islamske zajednice zaranjanje u emotivni svijet i doživljaj čovjeka, a potom nuđenje istina vjere u adekvatnoj i ovovremenom čovjeku bliskoj emotivnoj opremi koja će voditi njegovu individualnu emociju i uvjerenje prema čvrstom islamskom identitetu i u spokojnu luku autentične i plodotvorne vjere.

Downloads

Objavljeno

29-09-2019

How to Cite

Tucaković, E. (2019). SUŠTINSKO (NE)RAZUMIJEVANJE ODNOSA S JAVNOŠĆU. Novi Muallim, 20(79), 15–19. https://doi.org/10.26340/muallim.v20i79.1730

Broj časopisa

Rubrika

SAGLEDAVANJA