PRIMJENA NOVIH OBLIKA I METODA: INTERAKTIVNOG UČENJA U NASTAVI SREDNJOŠKOLSKE ISLAMSKE VJERONAUKE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v15i59.218Ključne riječi:
Interaktivno učenje, srednjoškolska Islamska vjeronauka, stavovi, profesori srednjoškolske Islamske vjeronauke /Key wordsSažetak
UDK 373.5:28
371.3:28]
Cilj istraživanja je bio ispitati i utvrditi stavove profesora Islamske vjeronauke prema primjeni interaktivnog učenja u nastavi srednjoškolske Islamske vjeronauke, kao i stavove prema efikasnosti primjene novih oblika i metoda u odnosu tradicionalne. Dosezanje cilja istraživanja je provedeno kroz: istraživanje stavova profesora prema zastupljenosti primjene interaktivnog učenja u nastavi srednjoškolske Islamske vjeronauke i prema efikasnosti primjene novih oblika i metoda u odnosu tradicionalne; istraživanje stavova profesora o motivisanosti i meterijalno-tehničkim uvjetima škole za primjenu novih oblika i metoda u nastavi srednjoškolske Islamske vjeronauke; istraživanje stavova profesora prema interaktivnom učenju i potrebitosti formiranja centara za obuku nastavnika i profesora za primjenu novih oblika i metoda rada u učionici. Istraživački rezultati su pokazali: generalno gledano profesori smatraju da je primjena interaktivnog učenja u nastavi srednjoškolske Islamske vjeronauke malo ili nimalo zastupljena, dok velika većina profesora smatra da su novi oblici i metode potpuno ili prilično efikasnije u odnosu na tradicionalne; što se tiče motivisanosti, istraživački rezultati su pokazali da je većina profesora potpuno ili prilično motivisana za primjenu novih oblika i metoda u nastavi srednjoškolske Islamske vjeronauke, a više od polovice profesora smatra da su škole malo ili nimalo materijalno-tehnički uvjetne za primjenu novih oblika i metoda u nastavi srednjoškolske Islamske vjeronauke
kada su u pitanju stavovi prema interaktivnom učenju, na osnovu rezultata istraživanja možemo konstatovati da više od polovice profesora interaktivno učenje smatra korisnim za svakog nastavnika i učenika, a isto tako velika većina profesora smatra da je potrebno formirati centre za obuku nastavnika i profesora za primjenu novih oblika i metoda rada u učionici. I na kraju, na osnovu rezultata istraživanja donesene su implikacije istraživanja.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.