PRILOG METODICI ODGOJA: PRIČAONICA
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v6i22.1563Sažetak
U traženju odgovora na postavljeno pitanje samoprocjenjivanja djeca najčešće prave pogreške. Otuda auor ovog rada smatra da djecu treba još od najmlađih dana osposobljavati za samoprocjenu svog rada. Autor opisuje rezultate dijela akcionog istraživanja koje je izvršio u jednom odjeljenju četvrtog razreda osnovne škole. Poduzete aktivnosti davale su učenicima mogućnosti da pravilno procjenjuju i ocjenjuju svoje sposobnosti, da pokažu svoje prave vrijednosti. U vrijeme istraživačkih aktivnosti u odjeljenju, koje su trajale 45 dana, porast nivoa aspiracije odjeljenja povećao se za 0,20 indeksnih poena. Koeficijent korelacije na početku istraživajja u odjeljenju bio je Q = 0,76 dok je u završnom dijelu istraživanja bio Q = 0,81. Navedeni rezultati ovog istraživaja pozivaju nastavnike da školskim aktivnostima djeluju na povećanje nivoa aspiracije kod učenika. Time će utjecati i na povećanje općeg uspjeha učenika.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.