OPISNO OCJENJIVANJE UČENIKA - UPUTSTVO

Autor(i)

  • Rasim Tobudić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v12i46.673

Sažetak

U prva tri razreda devetogodišnje osnovne škole u BiH uvedeno je opisno ocjenjivanje učenika u svjetlu nove koncepcije obrazovanja. Opisno cjenjivanje učenika je proces, i uvijek bi trebalo biti analitičko.To znači da predmet ocjenjivanja treba raščlaniti na dijelove i za svaki dio utvrditi pokazatelje na osnovu kojih određujemo uspjeh – neuspjeh. Cilj opisnog ocjenjivanja je da učenik nauči raditi, zavoli školu i učenje, razvije sposobnosti i ovlada odgojnim vrijednostima. Izrada ovog uputstva ima za cilj da se pomogne nastavnicima razredne nastave koji su uključeni u proces opisnog ocjenjivanja.

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Tobudić, R. (2022). OPISNO OCJENJIVANJE UČENIKA - UPUTSTVO. Novi Muallim, 12(46), 75–81. https://doi.org/10.26340/muallim.v12i46.673

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM