OPISNO OCJENJIVANJE UČENIKA - UPUTSTVO
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v12i46.673Sažetak
U prva tri razreda devetogodišnje osnovne škole u BiH uvedeno je opisno ocjenjivanje učenika u svjetlu nove koncepcije obrazovanja. Opisno cjenjivanje učenika je proces, i uvijek bi trebalo biti analitičko.To znači da predmet ocjenjivanja treba raščlaniti na dijelove i za svaki dio utvrditi pokazatelje na osnovu kojih određujemo uspjeh – neuspjeh. Cilj opisnog ocjenjivanja je da učenik nauči raditi, zavoli školu i učenje, razvije sposobnosti i ovlada odgojnim vrijednostima. Izrada ovog uputstva ima za cilj da se pomogne nastavnicima razredne nastave koji su uključeni u proces opisnog ocjenjivanja.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.