PRILOG METODICI ODGOJA: PRIČAONICA

Autor(i)

  • Rasim Tobudić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v6i22.1563

Sažetak

U traženju odgovora na postavljeno pitanje samoprocjenjivanja  djeca najčešće prave pogreške. Otuda auor ovog rada smatra da djecu treba još od najmlađih dana osposobljavati za samoprocjenu svog rada. Autor opisuje rezultate dijela akcionog istraživanja koje je izvršio u jednom odjeljenju četvrtog razreda osnovne škole. Poduzete aktivnosti davale su učenicima mogućnosti da pravilno procjenjuju i ocjenjuju svoje sposobnosti, da  pokažu svoje prave vrijednosti. U vrijeme istraživačkih aktivnosti u odjeljenju, koje su trajale 45 dana, porast nivoa aspiracije odjeljenja povećao se za 0,20 indeksnih poena. Koeficijent korelacije na početku istraživajja u odjeljenju bio je Q = 0,76 dok je u završnom dijelu istraživanja bio Q = 0,81. Navedeni rezultati ovog istraživaja pozivaju nastavnike da školskim aktivnostima djeluju na povećanje nivoa aspiracije kod učenika. Time će utjecati i na povećanje općeg uspjeha učenika.

Downloads

Objavljeno

06-08-2022

How to Cite

Tobudić, R. (2022). PRILOG METODICI ODGOJA: PRIČAONICA. Novi Muallim, 6(22), 49–52. https://doi.org/10.26340/muallim.v6i22.1563

Broj časopisa

Rubrika

PRILOG