OD CILJA ODGOJA I OBRAZOVANJA DO ISHODA PROCESNOG MIŠLJENJA

(Jedan primjer konkretizacije cjelovito razvijene ličnosti kao cilja odgoja i obrazovanja)

Autor(i)

  • Mujo Slatina

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v18i72.1616

Ključne riječi:

cjelovito razvijena ličnost, konkretizacija cilja odgoja i obrazovanja, ljudske potrebe, učenje uopće, taksonomija obrazovnih ciljeva, ishodi učenja, ishodi procesnog mišljenja

Sažetak

UDK 37.015.2

U nastavnoj praksi pitanje konkretizacije cilja odgoja i obrazovanja uvijek je bio problem koji je zadavao niz dilema, izazivao mnoga neslaganja i polemike. Ovo pitanje nije se dovoljno dobro sagledavalo kao proces iz kojeg bi slijedile konkretne pedagoške odrednice. U ovom procesu bilo je i puteva i staza, ali ne i dovoljno jasnih putokaza. U ovom radu autor pokušava ukazati na cjelinu jednog putokaza koji polazi od antropološke osnove cjelovito razvijene ličnosti kao cilja odgoja i obrazovanja, preko ljudskih potreba, učenja uopće, taksonomije obrazovnih ciljeva pa sve do ishoda učenja. Putokazi nam trebaju kako nam se teorija i praksa odgoja i obrazovanja ne bi našle u slijepoj ulici.

Downloads

Objavljeno

29-12-2017

How to Cite

Slatina, M. (2017). OD CILJA ODGOJA I OBRAZOVANJA DO ISHODA PROCESNOG MIŠLJENJA: (Jedan primjer konkretizacije cjelovito razvijene ličnosti kao cilja odgoja i obrazovanja). Novi Muallim, 18(72), 3–15. https://doi.org/10.26340/muallim.v18i72.1616

Broj časopisa

Rubrika

PUTOKAZI