OD CILJA ODGOJA I OBRAZOVANJA DO ISHODA PROCESNOG MIŠLJENJA
(Jedan primjer konkretizacije cjelovito razvijene ličnosti kao cilja odgoja i obrazovanja)
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v18i72.1616Ključne riječi:
cjelovito razvijena ličnost, konkretizacija cilja odgoja i obrazovanja, ljudske potrebe, učenje uopće, taksonomija obrazovnih ciljeva, ishodi učenja, ishodi procesnog mišljenjaSažetak
UDK 37.015.2
U nastavnoj praksi pitanje konkretizacije cilja odgoja i obrazovanja uvijek je bio problem koji je zadavao niz dilema, izazivao mnoga neslaganja i polemike. Ovo pitanje nije se dovoljno dobro sagledavalo kao proces iz kojeg bi slijedile konkretne pedagoške odrednice. U ovom procesu bilo je i puteva i staza, ali ne i dovoljno jasnih putokaza. U ovom radu autor pokušava ukazati na cjelinu jednog putokaza koji polazi od antropološke osnove cjelovito razvijene ličnosti kao cilja odgoja i obrazovanja, preko ljudskih potreba, učenja uopće, taksonomije obrazovnih ciljeva pa sve do ishoda učenja. Putokazi nam trebaju kako nam se teorija i praksa odgoja i obrazovanja ne bi našle u slijepoj ulici.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.