O TEORIJI ODGOJNIH/ OBRAZOVNIH ANTROPOLOŠKIH POLJA

(Pedagoška misao u tropletu odgojnih/obrazovnih antropoloških polja)

Autor(i)

  • Mujo Slatina

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v15i59.215

Ključne riječi:

Odgojna antropološka polja, pedagogija bez čovjeka, tri vida razvoja individuuma, teorija odgojnih antropoloških polja, metoda fuzije

Sažetak

UDK 37.015.2

Ako je propast odgoja propast čovjeka onda pojam odgoja/obrazovanja i pojam čovjeka počivaju na istim idejnim osnovama. Iz ljudske prirode kao polazne paradigme koja čovjeka zahvata u njegovoj punini i suštine odgoja/obrazovanja isijava istinsko pedagogijsko znanje. Osiromašeni i(li) suženi pogledi na čovjeka vode pedagogiji bez čovjeka. Ova pedagogija lišava odgoj/obrazovanje vlastitih temelja, tj osnovnih antropoloških polja. Kada se pedagoška misao ne nalazi u tropletu odgojnih/obrazovnih antropoloških polja gubi se njen teorijski duh i tako pedagogija postaje naukom bez čovjeka. Teorijski duh pedagogije niče iz praxisa koji sobom nosi nerazdvojivost ovih triju antropoloških polja. U teoriji odgojnih / obrazovnih antropoloških polja razvoj i odgoj čovjeka imaju zajednički teorijski duh. Ova dva pojma nalaze se u istom duhovnom bitku. U radu se tematizira teorija odgojnih/obrazovnih antropoloških polja i problematizira pitanje pedagogije bez čovjeka.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Slatina, M. (2022). O TEORIJI ODGOJNIH/ OBRAZOVNIH ANTROPOLOŠKIH POLJA: (Pedagoška misao u tropletu odgojnih/obrazovnih antropoloških polja). Novi Muallim, 15(59), 33–42. https://doi.org/10.26340/muallim.v15i59.215

Broj časopisa

Rubrika

PUTOKAZI