EMOCIONALNI PROFIL KUR'ANSKIH ODGOJNIH AUTORITETA U INTERPERSONALNOM ODNOSU
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v14i53.351Sažetak
Uspjeh odgojno-obrazovnih nastojanja svakog odgajatelja ovisi o brojnim činiocima. Ipak, sržni faktor, koji korelira sa fiziološkim zakonitostima ljudskog organizma, jeste uklanjanje optruzivnosti i uspostavljanje blagotvorne emocionalne klime. Poticajan emocionalni ambijent smatra se uvjetujućom pretpostavkom zadovoljavajuceg ucenickog postignuca u školi. Pri formiranju i održavanju stanovitog razrednog ozračja nastavnik djeluje cjelinom svoje osobnosti. S tim u vezi, nezaobilazan segment efikasnog nastavničkog djelovanja jeste kvalitetna integracija emocija u opći razredni kontekst. Takvim pristupom razvija se odnos u kojem preovladava međusobno povjerenje. A samo takav odnos između odgajatelja i odgajanika koji je pun uzajamnog povjerenja može se smatrati plodnom konfiguracijom za učinkovit odgoj. U suprotnom, formira se i produbljuje interpersonalni jaz kao tačka spoticanja u odgojnim aktivnostima.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.