EMOCIONALNI PROFIL KUR'ANSKIH ODGOJNIH AUTORITETA U INTERPERSONALNOM ODNOSU

Autor(i)

  • Muamer Neimarlija

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v14i53.351

Sažetak

Uspjeh odgojno-obrazovnih nastojanja svakog odgajatelja ovisi o brojnim činiocima. Ipak, sržni faktor, koji korelira sa fiziološkim zakonitostima ljudskog organizma, jeste uklanjanje optruzivnosti i uspostavljanje blagotvorne emocionalne klime. Poticajan emocionalni ambijent smatra se uvjetujućom pretpostavkom zadovoljavajuceg ucenickog postignuca u školi. Pri formiranju i održavanju stanovitog razrednog ozračja nastavnik djeluje cjelinom svoje osobnosti. S tim u vezi, nezaobilazan segment efikasnog nastavničkog djelovanja jeste kvalitetna integracija emocija u opći razredni kontekst. Takvim pristupom razvija se odnos u kojem preovladava međusobno povjerenje. A samo takav odnos između odgajatelja i odgajanika koji je pun uzajamnog povjerenja može se smatrati plodnom konfiguracijom za učinkovit odgoj. U suprotnom, formira se i produbljuje interpersonalni jaz kao tačka spoticanja u odgojnim aktivnostima.

Downloads

Objavljeno

02-08-2022

How to Cite

Neimarlija, M. (2022). EMOCIONALNI PROFIL KUR’ANSKIH ODGOJNIH AUTORITETA U INTERPERSONALNOM ODNOSU. Novi Muallim, 14(53), 12–18. https://doi.org/10.26340/muallim.v14i53.351

Broj časopisa

Rubrika

SAGLEDAVANJA

Most read articles by the same author(s)