PRILOG DISKUSIJI O ODGOJNOM ASPEKTU NASTAVE

Autor(i)

  • Almedina Čelebić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v14i53.370

Sažetak

Iako bi prema pedagoškim enciklopedijama, obrazovanje moralo biti sastavni dio odgoja, u današnjim školama, čini se, obrazovanje ili ovladavanje informacijama postalo je primarni zadatak školskih ustanova. Pod pojmom znanje sve više se podrazumijeva količina informacija. Današnji koncept obrazovanja u centru nudi znanje, na štetu drugih tipova učenja. Istinski znati znači i ponašati se u skladu s onim što se naučilo. Autentični odgojno-obrazovni proces usmjeren je razvoju cjelokupne ličnosti, u čemu poseban značaj ima vjerski odgoj. Kao prilog diskusiji o odgojnom aspektu nastave autorica je u ovom radu ponudila neka pitanja i dileme, koja bi trebalo razmatrati u raspravi o ovom pitanju.

Downloads

Objavljeno

02-08-2022

How to Cite

Čelebić, A. (2022). PRILOG DISKUSIJI O ODGOJNOM ASPEKTU NASTAVE. Novi Muallim, 14(53), 57–59. https://doi.org/10.26340/muallim.v14i53.370

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM