PRILOG DISKUSIJI O ODGOJNOM ASPEKTU NASTAVE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v14i53.370Sažetak
Iako bi prema pedagoškim enciklopedijama, obrazovanje moralo biti sastavni dio odgoja, u današnjim školama, čini se, obrazovanje ili ovladavanje informacijama postalo je primarni zadatak školskih ustanova. Pod pojmom znanje sve više se podrazumijeva količina informacija. Današnji koncept obrazovanja u centru nudi znanje, na štetu drugih tipova učenja. Istinski znati znači i ponašati se u skladu s onim što se naučilo. Autentični odgojno-obrazovni proces usmjeren je razvoju cjelokupne ličnosti, u čemu poseban značaj ima vjerski odgoj. Kao prilog diskusiji o odgojnom aspektu nastave autorica je u ovom radu ponudila neka pitanja i dileme, koja bi trebalo razmatrati u raspravi o ovom pitanju.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.