NEVERBALNA KOMUNIKACIJA NASTAVNIKA KAO VID MOTIVACIJE UČENIKA

Autor(i)

  • Edin Tulić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v21i81.1758

Ključne riječi:

motivacija, komunikacija, neverbalna komunikacija, dodir

Sažetak

UDK 159.947.5:371.3

Suština ovog rada ogleda se u istraživanju koje se provodi sa učenicima i nastavnicima osnovne škole u svrhu potvrđivanja ili negiranja osnovne hipoteze koja se odnosi na to da li u nastavnom procesu neverbalni dodir,
kao način komunikacije, može da poboljša motiviranost za rad kod učenika.
Samo istraživanje je osmišljeno na taj način da se provede u osnovnoj školi sa jednim dijelom učenika petog i šestog razreda, sa podjednakim udjelom različitih spolova. Pored 50 učenika koji su učestvovali u istraživanju, također je učestvovalo i 20 nastavnika.
Rad je zasnovan na analizama dva upitnika koja se odnose na učenike i nastavnike. Prvi upitnik je upitnik za nastavnike i odnosi se na poznavanje i način primjene metode neverbalne demonstracije dodirom u razredu. Drugi upitnik se odnosi na učenike i u njemu su date smjernice koje učeniku mogu dati do znanja šta je i na koji način se primjenjuje neverbalna komunikacija dodira od strane nastavnika i koje od tih komunikacija bi učenici željeli da nastavnik prema njima primjenjuje, kao i da li bi to željeli. Ankete tj. upitnici su napravljeni po određenim pravilima
te kao takvi predstavljaju polaznu osnovu za poznavanje neverbalne komunikacije i njene uloge za motiviranost.
U radu su postavljeni osnovni ciljevi i zadaci koje bi ovo istraživanje trebalo da ispuni, kao i sam način dolaženja do željenih rezultata.

 

Downloads

Objavljeno

18-09-2020

How to Cite

Tulić, E. (2020). NEVERBALNA KOMUNIKACIJA NASTAVNIKA KAO VID MOTIVACIJE UČENIKA. Novi Muallim, 21(81), 34–48. https://doi.org/10.26340/muallim.v21i81.1758

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM