Pedagoške osnove učenja kroz primjer: mualimi i roditelji kao uzori
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v26i103.2174Ključne riječi:
Muallimi, roditelji, Islamska pedagogija, moralni odgoj, vjerske vrijednosti, emocionalna povezanost, islamski identitet, odgojno-obrazovni procesSažetak
UDK
28:37.013
28:37.064.1
Učenje kroz primjer jedno je od temeljnih načela islamske pedagogije, pri čemu su mualimi i roditelji ključni uzori u formiranju moralnog i duhovnog razvoja djece. Ovo štivo istražuje pedagoške osnove učenja kroz primjer, naglašavajući važnost dosljednosti između riječi i djela u procesu prenošenja islamskih vrijednosti. Kur'an i hadis jasno ističu važnost dosljednosti između riječi i djela, ističući da istinsko podučavanje dolazi kroz praktičnu primjenu vjerskih vrijednosti u svakodnevnom životu. Islamska pedagogija naglašava emocionalnu povezanost s vjerom, što se postiže kroz zajedničke ibadete, humanitarni rad i aktivno sudjelovanje u zajednici. U radu su predstavljene konkretne smjernice i aktivnosti koje omogućavaju roditeljima i mualimima da budu pozitivni uzori, osnažujući vezu između djece i islamskih vrijednosti. Zaključuje se da je dosljednost u vjerovanju i djelovanju neophodna za uspješnu internalizaciju islamskih principa, te da je zajedničko djelovanje roditelja i mualima temelj za formiranje stabilnog vjerskog identiteta kod djece.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.