TEST NA ANKSIOZNOST U OBRAZOVANJU

Autor(i)

  • Mersiha Jusić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v11i43.747

Ključne riječi:

Test, testna anksioznost, interakcijski model, učenički stres

Sažetak

Zahvaljujući sve raširenijoj upotrebi testova u raznim sferama ljudske djelatnosti i važnosti koja se pridaje njihovim rezultatima, testna anksioznost tj. skup fenomenoloških, fizioloških i bihevioralnih reakcija na zabrinutost oko mogućih negativnih posljedica neuspjeha u evaluacijskoj situaciji, postala je u posljednje tri decenije predmetom sve većeg broja istraživanja. Uočena je, između ostalog, korelacija testne anksioznosti sa slabijim rezultatima i postignućima učenika, kao i lošijim zdravljem. Ovaj tekst sažima osnovne informacije o konceptu testne anksioznosti, njene osnovne determinante, simptome, kao i načine na koje nastavnik, modifikacijom testne situacije i načina primjene testa, može pomoći testno anksioznim učenicima.

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Jusić, M. (2022). TEST NA ANKSIOZNOST U OBRAZOVANJU. Novi Muallim, 11(43), 79–83. https://doi.org/10.26340/muallim.v11i43.747

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM