TEST NA ANKSIOZNOST U OBRAZOVANJU
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v11i43.747Ključne riječi:
Test, testna anksioznost, interakcijski model, učenički stresSažetak
Zahvaljujući sve raširenijoj upotrebi testova u raznim sferama ljudske djelatnosti i važnosti koja se pridaje njihovim rezultatima, testna anksioznost tj. skup fenomenoloških, fizioloških i bihevioralnih reakcija na zabrinutost oko mogućih negativnih posljedica neuspjeha u evaluacijskoj situaciji, postala je u posljednje tri decenije predmetom sve većeg broja istraživanja. Uočena je, između ostalog, korelacija testne anksioznosti sa slabijim rezultatima i postignućima učenika, kao i lošijim zdravljem. Ovaj tekst sažima osnovne informacije o konceptu testne anksioznosti, njene osnovne determinante, simptome, kao i načine na koje nastavnik, modifikacijom testne situacije i načina primjene testa, može pomoći testno anksioznim učenicima.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.