RAMAZAN U JAVNOM PROSTORU: IZMEĐU TRADICIJE I SUVREMENIH MARKETINŠKIH TRIKOVA

Autor(i)

  • Zehra Alispahić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v14i54.337

Ključne riječi:

Ramazan, Javni prostor, Tradicija

Sažetak

S kraja devedesetih godina prošloga stoljeća u vremenu velikih demokratskih promjena na prostorima balkanske regije, mjesec ramazan, kao i svi drugi islamom propisani ibadeti, na radost vjernika, u najširem značenju te riječi, izašli su iz intime doma i porodičnog ambijenta, i zakucali na vrata, do tada nepoznatog i neiskorištenog medijskog prostora. U ovom radu autorica donosi uvid u izazove s kojima se, posebno u posljednjoj deceniji, u mjesecu ramazanu susreću muslimani Bosne i Hercegovine. Prilog tertira odnos medija prema muslimanima posebno u vrijeme ramazana, odnos Islamske zajednice u BiH prema izazovima organiziranja novih oblika komuniciranja s vjernicima, ali i novim formama odnosa vjernika prema ramazanu u eri konzumerizma.

Downloads

Objavljeno

06-10-2017

How to Cite

Alispahić, Z. (2017). RAMAZAN U JAVNOM PROSTORU: IZMEĐU TRADICIJE I SUVREMENIH MARKETINŠKIH TRIKOVA. Novi Muallim, 14(54), 74–78. https://doi.org/10.26340/muallim.v14i54.337

Broj časopisa

Rubrika

SAGLEDAVANJA