RAMAZAN U JAVNOM PROSTORU: IZMEĐU TRADICIJE I SUVREMENIH MARKETINŠKIH TRIKOVA
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v14i54.337Ključne riječi:
Ramazan, Javni prostor, TradicijaSažetak
S kraja devedesetih godina prošloga stoljeća u vremenu velikih demokratskih promjena na prostorima balkanske regije, mjesec ramazan, kao i svi drugi islamom propisani ibadeti, na radost vjernika, u najširem značenju te riječi, izašli su iz intime doma i porodičnog ambijenta, i zakucali na vrata, do tada nepoznatog i neiskorištenog medijskog prostora. U ovom radu autorica donosi uvid u izazove s kojima se, posebno u posljednjoj deceniji, u mjesecu ramazanu susreću muslimani Bosne i Hercegovine. Prilog tertira odnos medija prema muslimanima posebno u vrijeme ramazana, odnos Islamske zajednice u BiH prema izazovima organiziranja novih oblika komuniciranja s vjernicima, ali i novim formama odnosa vjernika prema ramazanu u eri konzumerizma.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.